top of page

Egyediség

Az első dolog amiről leírom a véleményem és tapasztalataim, az az „egyediség”.

Nagyon sokan azt vallják, hogy a legjobb dolog beolvadni a tömegbe, csak azért, hogy ne bántsanak az emberek, mert „más vagy”…

Én az utóbbi időben megpróbáltam felfedezni azt, hogy tudnék igazán egyedi lenni ebben a világban. Elkezdtem változtatni egy kicsit a külsőmön, hogy ne úgy nézzek ki, mint minden második lány. Megfigyeltem, hogy erre hogy reagálnak az ismerőseim, osztálytársaim és a családom. Míg az ismerőseim, osztálytársaim közül egy-kettő azt mondta „Wow ez tök vagány”, a többi, hogy „Minek? Ez nagyon gáz!”, „Fölösleges”, ellentétben a szüleimmel, mert ők mindig is arra neveltek, hogy legyek olyan amilyen szeretnék, legyek egyedi, így úgy döntöttem folytatom az önmagam- és környezetem vizsgálatát.

Egy érdekes cikket olvastam nemrég...

Mikor megláttam ezt a cikket rögtön el is olvastam

baromira megtetszett, leginkább az, hogy leírja az igazságot. Teljesen megegyezik a véleményem az írójával, de van egy észrevételem is. Túl nyomatékosítja a „lázadás” szót, így elveszti jelentését. Nekem, olyan mintha arra ösztönözné a velem egykorúakat, hogy legyenek engedetlenek, pedig azt próbálná közvetíteni felénk, hogy legyünk egyediek, járjuk a saját utunkat. A cikk azt is leírja, hogy a mostani fiatalok mennyire nem nyitnak az olyan dolgok felé, amivel önmagukat tudnák adni.

Mindenféleképpen olvassátok el ezt a különleges cikket!

Mára ennyi:) -egy ismeretlen Lány-


bottom of page