top of page

Bye-bye old friends...

Az elmúlt két évem a barátaim elvesztéséről szólt. A legnehezebb dolog miután elveszti a bizalmadat valaki, hogy ezt visszaszerezze, főleg ha ezt sokadjára teszi.

A barátaim között voltak fiúk és lányok is egyaránt. Volt akivel összevesztem, más kibeszélt és elmondott mindennek, illetve olyan is volt/van akivel bonyolult a kapcsolatom.

A mostani eset a bonyolulthoz sorolható. A srác aki bejön nekem és én is neki a legjobb barátom. Majdnem volt is köztünk valami, de azt mondta, hogy "Nem áll készen semmilyen kapcsolatra!", amit meg is értek. Ezek után fagyossá vált köztünk a levegő, én megpróbáltam ez ellen tenni és sikerült is. Azóta jobb a kapcsolatunk. A baj csak az, hogy mint eddig majdnem minden kapcsolataimért, most is csak én teszek erőfeszítéseket a barátságunk érdekében. Belefáradtam, hogy mindenért és mindenkiért én küzdjek. Szeretném, ha végre valaki értem is harcolna.

Valószínűleg sokatokkal történt már hasonló vagy épp most történik meg. Ezért összeszedtem pár dolgot ami nekem segít/segített eldönteni, hogy mi lenne a lehető legjobb döntés:

  • Beszélj vele az érzéseidről!

  • Mondd el neki, hogy mit érzel, hogy mit szeretnél. Csak akkor fog tudni rajta változtatni, ha tudja, hogy min kéne.

  • Adj neki 1-2 hetet! Ha nem változtatna jöhet a következő lépés...

  • Kérj tanácsot olyantól akiben megbízhatsz és akire hallgatsz!

  • Írj pro-kontra érveket, ezzel a címmel: Küzdjek-e a barátságunkért?!

  • Hidd el sokat fog segíteni, ugyanis ha végig gondolod és felteszed magadnak azt a kérdést, hogy a pro érvekben felsorolt pontok teljesíthetők-e nélküle, akkor egyértelmű lesz a válasz.

Én sajnos eljutottam oda, hogyha fáj is de el kell engednem ezt a barátságot. Ezt el kell neki is mondanom. Ha te is így döntenél akkor a legfontosabb, hogy mond el neki, hogy mit érzel és ez segít majd lezárni a dolgot.

-egy ismeretlen Lány-


bottom of page